Bugün 35+4 günlük olduk. Doktor randevumuz vardı. Bebeğimin kafası iki hafta ileriden gidiyormuş birde suyumuz artmış bi hafta diyet yap gel eğer hala fazlaysa bebeği almamız gerek dedi. Daha çok küçük oluyor küveze girmesinden korkuyorum 🥲 başına gelip sıkıntısız bebeğini kucağına alan oldu mu?