066 Kaçıncı haftada sezeryan oldunuz arkadaşlar 37+4 um sezeryan olacağım bebiş kılolu olduğundan haftaya tarih kesınlesır ama 39 da falan gıbı görünüyor
Beliz79 066 pazartesi sezaryenim var tam 39. Haftam dolmuş olacak geç değil bence. Doktor da artık 39da veya 39 a 1 2 gün kala alıyoruz dedi
Beliz79 umena kilodan ziyade belki iri bebektir kafa çevresi omuz genişliği ve göbek çevresi büyük olunca kırık çıkık ya da takılma olmasın diye sezaryen ile alıyolar
Beliz79 umena ben de doktora kilo sorup duruyodum vajinale uygun mu diye doktor da bana böyle demişti 5 kiloya kadar vajinal doğurulur yeter ki bu saydığım çevre büyüklükleri birbirine orantılı olsun diye 😂
2prensesannesiiii 066 38+1 de doğuracaktım 17 mayısta ama benim bebe 15 mayısı tercih etti evdeki hesap çarşıya uymadı😂
ikitosbikannesi_ 066 40+2 de gelmeye niyeti yoktu doktor yukarıda kilodan dolayı 1 hafta sonra yine sezeryan yapacam dedi . Bende ozaman şimdi yapın dedim sezeryan oldum.
2cocukluu-annee 066 ben 38+1 haftaligim suan benim bebegim de biraz kilolu 38+5 te sezeryan olucam insallah