Smsmykla canım bende 15 haftalıkken felan kullanmıştım hem antibiyotik hem agrı kesici bir kutu bitirmiştim ve daha sonrasında da o 20 ilk dişimi çektirmiştim ve kontrole gittiğimde bebeğim Allah’a şükür çok sağlıklıydı 🙏🏻 Hamilelikte de kullanılabilen ilaçlar var tatlım doktor ne diyorsa onu yap kimse onlardan iyi bilemez hamile olduğunu bile bile sana zarar vericek ilaç vermez, Allah’ın izniyle bişey olmaz de iç 😊