Karından ultrasonla 5+0 da keseyi görüp bebeği görmedik.
Çok telaş yapıyorum ya bekleyemiyorum. 4 gün geçti. Acaba görünür mü. Boş gebelik olur diye korkuyorum. Bunu yaşayan var mı acaba sonradan göründü mü bebeğiniz? Karından ultrasonda ne zaman gördünüz?