gizemko dogan bebegin sut hakkina girmis olmaz mi o sekilde oyle bikiyorum belki yanisi da bikiyo olabilirim tabiki ama oyle duydum cevremden digan bebegin sut hakkina girermis hatta emzirirken hamile kalinirsa da emziremeyi birakmasi gerekirmis annenin dogcak olan benegin hakkina girmesin diye kardesi tabi ne kadar dogru bilmiyorum orasini ama boyle duydum bunun doğruluk oayi var mi acaba bilemedim bana da garip geldi kardesler sonucta neden sut hakki olsun ki diye düşundum bilemedim valla