Bende 15 temmuzu önermiyorum doktorları da bazen Suriyelilerle sinirlenip size de tepki alabiliyorlar ebeler zaten acayip tersliyorlar 4-5 ay önce kardeşimin doğumuna gittim kavga ettik doğumhanede o gün sağlık bakanlığına şikayet ettim hala da şikayetimi devam ettiriyorum peşini de asla bırakmayacağım. Mecbur kalmadığınız takdir de bence gitmeyin şehir hastanesi çok çok iyi ilk gebeliğimde orda yapmıştım Mete bey de ilgileri alakaları muhteşem