37+6 haftalık hamileyim.Kızlar ne abartıyorlarmış şu çatı muayenesini duymadığım korkulu senaryo kalmamıştı..Ama bugün ne kadar gereksiz kendimi strese soktuğumu anladım.Çok rahattı bir baktım eldiveni çıkarıyor hocam dedim eldiveni niye çıkardınız bitti mi ki?😂Bitti tabi bu kadardı felaket tellallarını dinleme hiç el ile muayne en fazla bu kadar olur dedi ve doğumun kolay olur dedi.Allahın izniyle.Canım çok tatlıdır benim buna rağmen çok rahattı , Size tavsiyem hiç düşünmeyin kendinizi kasmayın bol nefes alıp verin.. ilişki beni daha çok zorluyor öyle diyeyim. 2 cm de açıklığım varmış ne zaman doğururum acabaaa 🫠🫠