busraykd
Liyam
FatmaOrhan
Momofthemert
Kızlar bende sizin gibi düşünüp bu konuda araştırmıştım. Ne kadar doğru bilmiyorum ama 38. Haftadan sonra bebek sadece kilo alıyormuş organ gelişimi filan o haftaya kadar zaten bitmiş oluyormuş. Bebek anne karnında günde 25,30 gr alırken doğduktan sonra 45,50 gr civarında alıyormuş. Birde doğum başladıktan sonra bebek kanalı zorlayıp aşarıya daha çok baskı yaptığı için sezeryan daha zor geçiyormuş bu sebepten doktorlar genelde 38. Haftadan sonra almayı uygun görüyorlarmış. Bende araştırınca böyle okumuştum. 🤷🏼♀️