11-02- canım ben de senle aynıyım bugün 37 oldum. Dün akşam acile gittim bacak aram o kadar ağrıyo ki ve bebek de sertleşiyor karnımda. Ne açılmam var ne sancım… vücut doğuma hazırlıyomuş kendini o yüzden bu haftalarda olabiliyormuş. Ayrıca bebek hareketleri de azaldı, asmde ölçümde kalp atışı yavaşlamış dediler dün akşam acilde doktor uyuyo dedi. Karnım kasıklarım sırtım ağrıyo ama hala açılma yok tık yok. Açılma yokken ağrıya dayanamıyorum açıldığında napıcam Allah yardım etsin gerçekten