Sevinc-Berna87 5+3 de kalp atisini göremedik ama bebegi ve keseyi görmüşdük sizce normalmi kalp atışının görünmemesi pazartesi randevüm var 7 haftalik olucam ozaman görünürmü ?
Hulo2105 Sevinc-Berna87 normal zaten o haftada kese görülüyor. Bende 5. Haftada keseyi görmüştüm. 8. Hafta kalp atışı için çağırdı. Şu an 7+2 yiz.
myavocado Sevinc-Berna87 5+4 de gitmiştim ben de keseyi gördük, kalp atışı duyulmadı ben de pazt gideceğim 6+3 olacak Pzt inşallah saglikla duyarız, 5+4 de bazen kese bile gözükmüyormuş, normal endişe etmeyin bence.