Dün randevum vardi doktorumun yerine baskasi bakiyodu dün adet tarihime gore haftam 3 haftaya kadar geride beni detayliya yonleendirdi sehir hastanesinde bu arada sonuclara gore bebegin kucuk kalmis dediler ilk cocugumda da boyleydi oda kucuk dogmustu bunda da oyle olunca cok uzuldum tabi bide perinotoloji gorsun dedi oda bakti dogum onermis istersen bugun yatisini yapayim dedi doktor ben biraz daha beklemek istiyorum dedim en azindan bir hafta fln belki azda olsa biraz daha kilo alir diye yazi yazdirdilar imza attim ciktim yanlismi yaptim dogrumu bilmiyorum kafama takiyorum dunden beri bu arada normalde 37+6 yim adete gore ultrasonda 34+6