MorKelebek54 Nepenthe2 bence dogru degil kesinlikle, bana kiz dedi erkek cikti. Zaten cin tskviminde ya kiz ya erkek dicek e bebek de ya kiz ya erkekdir baska cinsiet yok atiyo tutarsa tutuyo iste tutanlarda san eseri tutuyo kesinlikle 🤷🏻♀️