Furqane2002 adetime 5,6 gün daha var çok hafif lekelenme oldu bi fikri olan varmı bu konuda?normalmi diylimi?
MasalAlparslanMom Furqane2002 bazı mevsim geçişlerinde üşütme vs olduğunda adette böyle sökülme denilen şekilde ufak ufak kendini gösterebilir. Hamilelik bekliyomusunuz şuan yerleşme aşaması falan diye de değerlendirenler olabilir hayırlısı olsun inşallah 🫶🏻