Cvznrrr Dikiş yerinin üstünde beze gibi bişey oldu kızlar dikişler alınınca biraz kızarıklık oldu! Ödem diye okudum ama başına gelen var mı? İpli dikişti
Azra8Engin Cvznrrr özelden foto paylaşabilir misin. Benim başıma apandisit ameliyatında geldi çok uğraştım 8 kez operasyon geçirdim üstüne
Meyranas Cvznrrr bnm ki de beyaz beyaz intihap gibi toplanmıştı kendiliğinden düzeldi şimdi yara taze olunca yeni doğum yapmışta karın sarkar dikişlerin üstüne oda pişirip öyle yapıyor
Meyranas Cvznrrr 1 sene sürdü diyebilirim çünkü yaranın iyileşmesi felan anca bu kişiden kişiyede değişebilir