33.haftam da oldu gittim sancı açılma yoktu, şimdi 35+3üm yine oldu. Sabah kalkıyorum tuvalette açık kırmızı şeklinde ve damla damla geliyor. Bu sefer doktora gitmedim ama aklıma takılıyor neden olur ki?? Yaşayan var mı bu haftalarda sürekli lekenmeler. Doktor zaten kanama yoğunlaşırsa yada sancıların kesilmezse direk gel demişti. Sakinim ama korkuyorum da bir yandan.