Yes_mom0 Yaa teşekkür ediyorum cevapladığınız için inanın artık kafam allak bullak oldu şimdi bunu da okuyunca 2 ay önce amh testi yaptırdım bayaa düşük cıktı ve doktor direkt tüp bebek dedi. Üstelik düzenli adet ve yumurtlama görüyorum çatlama sonucu oluşan şeffaf bilinen akıntıları yasadım defalarca, acaba istenilen boyuta gelip catlıyor ama kalitesiz mi oluyor yumurta da döllenme olmuyor ? Yada diger bir ihtimal eşimde mi sıkıntı vardır 🤷🏻♀️