Mommmmy_ Canım erken saatlerde gidip sıra alamıyor musun .bende şuan devlet Hastanesi’ne gidiyorum 34 haftalık başka doktora gittim bikere bakmadı bana kendi doktoruna git dediler ,senin doğuma bişey kalmamış kimse bakmaz bence sekreteriyle konuşup kaşe li kağıt alıp sıra da alabilirsin şahsen senin yerinde olsam baska doktora asla gitmem kendi doktorumun peşine düşerim