@tugbaa1202 merhaba canım, öncelikle çok geçmiş olsun. 3 hafta kadar öncesinde 25 hastalık hamileyken aynı ağrıyı bende çektim. Uykularım mahvolmuştu uyutmuyordu ve sürekli ağlıyordum. Tuzlu su karanfil ne yaptıysam hafifletmiyordu artık ağrısını. En sonunda dayanamayıp diş doktoruna gittim kadın doğum doktorundan izin alıp ancak öyle işlem yapabiliriz dedi . Gidip kadın doğum doktorundan izin aldım. Önceden dolgu yapılan dişimdi sinirlere ulaşmış kanal tedavisi yapıldı. Anestezi veriliyor tabiki uyuşturuluyor ama röntgen radyasyon yaydığı için çekmemeyiz dedi doktorum. Kanal tedavisi uygulandı ve çok şükür rahatladım darısı başına canım🥰 Ama doktorum ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapamayız demişti bana bilgin olsun yani onunda zamanı oluyormuş.