Damla06 bu hafta yakınım Sincan devlet Hastanesi’nde normal doğum yaptı. Refakatçi almadılar tek kişilik odada bir gün yattı geceyi çok zor geçirmiş. Ziyaret saatinde ziyaretci bile almamışlar yasak demisler izin vermemişler. Eşi çok kısa gorebilmis bebeği kapıdan. Sezaryen doğum da nasıldır odalarin hepsi mi tek kişilik bilmiyorum ama çok kötü gerçekten doğumu yapıyorsun seni kendi başına bırakıyorlar ilgi sıfır. Bilkent şehir hastanesi çok daha iyi.