Merhabalar güzel anneler ve anne adayları. 🤗
Devlet hastanesinde ücret karşılığında özel oda tutuluyor mu? Bunu çok duydum ama hangi hastaneye sorsam yok diyorlar. Gerçekten yok olduğundan mı yoksa dolu oöduğu için mi bilemiyorum. 😅🤔 Bn Ankara Sincan Eğitim Araştırma Hastanesi’nde doğum yapacağım şuan 27 haftalık gebeyim. Hastane yeni yapılan bir hastane imkanları aletleri muayene odaları vs gittiğim gördüğüm kadarıyla gayet iyi. Şimdiden haftam ilerlemeden (sonra kalmaz falan mazallah 😂) görüşsem erken mi olır acaba? Bir de bu konuyu hastanede kiminle nereyle görüşmem gerekiyor acaba? Bilgisi olanlar yazarlarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim. 😇💕