Civciv_ Kızlar gece boyunca kac defa uyandığımı bir ben bir Allah bilir bide yanımda 7/24 uyuyan kocam bilir😅onun rahat uyumasi cok battiyor bana yaahh😶 sizde durumlar nedir geceleri uyuyabiliyormusunuz?
seyda53 Civciv_ sadece sağıma yatmaktan uyuyamıyodum ve boğazım çok yanıyodu gece olsun istemiyordum yatıcam diye😂şimdi çok rahatım çünkü bebeğim 10 aylık🤩sırt üstü yatmaya hasrettim doğumdan sonra özellikle öyle yatıyodum😄kolay doğumlar diliyorum herkese
Dilaradmrak 30+2yim uykuya zor dalıyorum, burnum da tıkalı olabiliyor. Eşime de ne diyim uyuyor mis gibi.. en kötüsü uykuya dalıyorum 2 saate tuvalete kalkıyorum o çok zor ve sinir bozucu.. geç uyuduğumdan öğlende kalkıyorum gün bitiyor
Birsen56 26 hafta yım gece tuvalete kalkmaktan ilalalh geldi sağa yatamıyom solum tutuluyo 2 de yatar sabahın 6sında uyanır dahada uyku tutmaz 8de gözüm dalar osaatede oğlum ıyanır kocayı yataktan kovduk rahat değilim yayamıyom horlaması beni deli ediyo oğluöda aramıza geliyo yer yok oyüzden şimdilik ayrı yatıyoz da