kizlar adet duzensizliyim var yarin adet gunum bu ay ovulasyon takibi yapdim yumurtalama ve catlamayi gordum degerlnedirdim dun yapdim cikmadi ilk idrarla wimdi yapdim yapdim ilk 1dk icinde hafif bi cizgi belirdi 5-6dk icindede boyle oldu kamerada pek belli olmuyor bu erken gebelik testi bu arada adetden 2gun once gosteriyormuw siz ne dersiniz??fikirlerinizi soyleyin lutfen🥺
