lmf26 ben ilk doğumumu emre hocada yaptım. 32. Haftadan itibaren takibimi ve doğumumu gerçekleştirdi. En büyük keşkem en başından ona gitseydim keşke. Yaklaşımı takibi çok iyi. Doğum da ve sonrasında da çok ilgiliydi. Normal doğum olarak başlayan sürecimde tüm muayenelerimi bizzat kendi yaptı. Sürekli geldi gitti yakından takip etti.
Şimdi tekrar hamileyim ancak sigortam acıbademle anlaşmalı olmadığı için kendisine gidemiyorum.