Normalde benimde regl geçıkmem hiç olmuyodu çoçuk yapmaya başladık normalde 30 günde bir oluyodum 40 günde anca olabildim 5 ay denedik olmayınca doktora gözükelim diye gittik regl ikinci günü kan alıyolar beta değerim 102 çıktı doktor şey dedi 2 regl arası döllenmiş olup düşmüş olabilir dedi daha nokta kadar olmadıgından fark etmemişsindir dedi sanırsam ben 5 ay boyunca düzensizlik yaşarken sürekli içimde döllenmış ama tutunamadığından da 10 gün sonra reğl oluyodum belki sizinkide böyledir bence kan verin sağlık ocagına 2500 olmayınca beta değeri gebe demiyolar Sorun beta değerim kaç diye normade en fazla hamile olmayan insanda 10 olmalı