esraeses bende de aynısı oldu canım geçen ay 1.6 çıktı betam varmış bende ama bilemedim yani tutunamadan düşmüş öyle söyledi doktor sonrada adet oldum zaten ama sana yanlış bilgi vermek istemem tabiki sen yinede biraz daha bekle negatif derler sonuca zaten şuan 1 hafta felan geçtikten sonra tekrar kan ver 🥰