sev_lay25 Slaozcan bende normal doğum düşünüyorum inşallah ne hissediyorsun peki ben hem korku hem heyecan
alynozds 4 gün kaldı som perşembe sabahı sezeryan ameliyatımız var hayırlısı darısı bekleyenlerin başına artık 😃🥴
umutsmom20 ceydadurmus Son 103 ama benimde sezeryan olacak büyük ihtimalle o yüzden daha az olabilir🐣