Kadergktg Kızlaar merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz 😀 en şeffaf haliyle cevaplayacagim doğum süreci hakkında herşeyi .
Enu1004 Kadergktg maşallah sağlıkla büyüsün inşallah🌸 ne kadar sürdü? İlk gebelik mi? Bebeğiniz kaç kilo doğdu?
Melikenur55 Kadergktg 40+4deyim nişanım geldi perş.günü rahmimde kasılmalar oluyor gün içinde ama hiç bişey yok sizin nasıl oldu nasıl başladı bekliyorum ben
Kbra9696 Günaydın. Ben de 40+4 oldum ama hiçbir ağrı sızı herhangi bir belirti yok doğuma dair. Bebek biraz kilolu o yüzden sezaryen olabilirsin dediler bana ama ben beklemeyi tercih ettim en azından 41 hafta olana kadar. Sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba
Ebruyulalii27 Kbra9696 benimde 40+4 bugün ve asla bir belirti yok 2. Hamilelik olmasına rağmen kızımda 41+3 te doğurdum Buda öyle mi gelicek diye korkuyorum birde suni sancıdan 😬🫠
Kadergktg Kbra9696 b Enu1004 12 saat sürdü ilk gebelik, normal doğum ve 3600 Gr doğdu o yüzden alttan dikişlerim var 🥲
Umaymomy Hayırlı olsun öncelikle 🌸 39+5 teyşm bende hiç bir belirti yok pazartesi ye kadar gelemezse suni sancıyla başlatmak istiyorum sizin nasıl başladı doğumuz acaba 🥹
Elffyns 41 oldum hala gelen giden yok sancı yok açılma yok doktor pazartesiye kadar beklerim en son dedi
Kadergktg Gayekaragoz bana da öyle demişlerdi 40+6 da gittim doğuma alındım 2 cm açıklıkla. Sancılarım düzenliydi