Sumeyyeky Doktor bana açık olarak 8-10 bardak içebilirsin akşamları dedi kahveyi haftada 1 çok canın isterse demişti içiyorum bazen akşamları 5 6 bardak
Ebegkc Çayın bebek üzerine herhangi bir etkisi yok tüketilmesin denmesinin nedeni demir eksikliği yapması onu da düşükse eğer 20. Haftadan itibaren takviye olarak alacaksınız
Gl-Misli32 Ben doktora danismadim, ilk uc ay icmedim, simdide en fazla 2 bardak iciyorum Ama acik, ilk hamileligimdede icmistim, çok sukur bir sorun yasamadim.