tgbadlgzr Selam arkadaşlar Perşembe günü sezeryan oldum ertesi gün taburcu olacakken bebeğimde enfeksiyon çıktı 1 hafta daha hastanede yatacağını söylediler. Şuan başka bir odada ben 2 saatte bir emzirme ye gidiyorum ama sütüm maalesef yok çok az bir damla kadar su geliyo. Siz nasıl getirdiniz sütünüzü
BasimAgriyor Şimdiki aklım olsa ben bebeğim küvözdeyken hemen bestlak başlardım. Bir de her emzirmeye gittiğinizde bol bol koklayın bebişi, dönünce de süt gelmese de sağım yapmaya çalışın
Gl-Misli32 Bol bol gogsunj sag, cocugunun bir esyasini kokla, su ic, ilik banyo Al goguslerine masaj yap insaAllah cogalir canim, sutum yok diye kendini uzme akisina birak gelir hayirlisiyla.