Kızlar merhaba, çok fena hasta oldum. Ciğerlerim, boğazlarım, kemiklerim çok ağrıyor. Emzirme dönemindeyken soğuk algınlığı için ilaç kullanabilir miyim ? Hastaneye gidicem ama bişey vermezler diye gitmek de istemiyorum. Eğer kullanılıyorsa ona göre gidicem