Xxxmelodi666 Minikaskk prilam ama onun yetersiz kaldığı zamanlarda ya doktorunuxa ya acile gidin serum veriyorlar anlık biraz rahatlıyorsmz
ilkgozagrim__ Benim 8.haftada başladı mide bulantım kusmak hala devam ediyor arada 25+1 iz pirilam kullandım 1 kutu ben
Sumeyyeky Minikaskk hiç bırakmadım bırakamadım en başından beri günde 4 tane içiyorum başka çarem yok
Minikaskk Sumeyyeky bende günde 2 alıyordum gece birkaç gündür bulantım yok diye dün gece İçmedim bi deniyim kendimi kullanmamaya çalışayım dedim ama bugün yine kusma bulantı mahvoldum içmediğime pişman oldum
Sumeyyeky Minikaskk 16. Haftada bende denemiştim ama zehir zıkkım oldu o gün bir daha asla bırakmam 😂😂