KardelenGunay Merhaba 4 aylık hamileyim 2 gündür gecmeyen bi baş ağrım var uyuyamıyorum bıle parol içtim gecmedi kafayı yıycem aglıyorum sınırden napcam fıkrı olan
Nnazli1996 KardelenGunay benimde cok ağrıyo ben vikis sürüyorum başımı sarıp yatyorum iyi geliyo belki iyi gelir sanada geçmiş olsun cnm
ZeynepEdaa KardelenGunay bir kere öyle oldum Allah bi daha yasatmasin zor gerçekten sürekli parol almamak için hastanede parol agri kesici serum yedim 10 dk da geçirmişti.Hastane yakinsa tavsiye ederim 2 gün kisa bi sure değil soğuklarda etkiliyor
Sevgi93 KardelenGunay benimde o dönemler çok baş ağrım oluyodu kam basıncından dolayı oluyomuş doktorum bana magnezyum vermişti bide parol iç dedi 20. Haftayken filan geçti sürekli ağrıması
smsmzyc KardelenGunay Eğer migren tarzı bir ağrıysa mutfak peçetesine karabiber kolonyo döküp alnına koy ve bi müddet öyle yat uykuya dalıosun ve uyandığında ağrın geçmiş oluyor. Hem hapda içmemiş olursun☺️ Migren ve baş ağrıları için birebir ✌🏼
DmtBrn Bende migren var 4.5 aylık hamileyim her hafta kesintisiz 3 gün ağrım oluyor doktorum günde 3-4 tane ye kadar parol a izin veriyor. Sessiz karanlık bi odaya geç ve dinlen baska yapacak bisey yok .
Seyhan34 KardelenGunay benimde migrenim var hamile kalmadan önce majezik içiyordum ama hamilelikte yasak viks sürüp minoset içip yatıyorum karanlık ve sessizlikte geçmezse doktora danış iğne falan yasak değilse iğne vurdur