Ozr42 Kızlar doğumuma az kaldı hastalandım ne burnum akıyor nede boğazım ağrıyo sadece öksürük var nasıl geçirebilirim. Doktora gitsem birşeyler yazarlarmı ? Sezeryan olacam sıkıntı yaratırmı ?
mervemurat16 Ozr42 doktor öksürük ilacı veriyor söktürüyor biraz ilaç onun dışında ıhlamur ayva kaynatıp içiyorum hergün oda boğazı yumuşatıyor.Salgın var dikkatli olmak lazım
Ozr42 mervemurat16 gittim bugün antibiyotik ve şurup verdi . Yanında ek olarak dediklerinizi yapacağım.
Eminegksln Nzmndr bende oyleyım bugun gıttım 34+ dayım oksurmekten karnıma agrı gırıyordu galıba salgın var
Ozr42 Eminegksln salgın var gerçekten öksürük insanı mahvediyor . Aciller tıklık tıklım dolu . Maskenizi takın . Benimki ciğere inmemiş şükür inşallah ilaçlarla geçer doğumuma 8 gün var tabi planlanan öyle .