Merve345098 aynsıını 3 haftadır yaşıyorum ben 19 haftaya girdik hala oluyor benim bebek ayaklarını aşağıya almış kafası yukarda kalmış ters pozisyon yani doktorum o yapıyordur baskıdan dedi oturup kalkarken ağrım oluyor baskı olıyor.biraz yürüyüş yapmak lazım ben az hareket ediyorum evdeyim hep çnkü