Mer3459 ilk hamileligimde bende aynıydım. 2 sene emzirdim ama çocuğum kan kustu, yaralarım hiç iyilesmedi. Gitmediğim doktor kalmadı. Meme kanserinden bile şüphelendiler ama hiç bisey çıkmadı. En son bi doktor baktı muayene etti dedi ki senin meme ucun hiç yok o yüzden oluyo bu kaç çocuk dogurursan doğur aynisi olcak. Ay ben cok korktum o zaman.
Şimdi 2.ye hamileyim silikon uc temin ettim onunla emziririm diye. Incia çok öneri duydum onu alıcam bide Hindistan cevizi yağ onu kullanicam.
Fikir olsun sizede