Teslimenursevil o kadar postlarını görüyorum ki artık seni rüyamda da görmeye başladım. Dün gece rüyamda oturmuşuz çay içiyoruz senin karnın burnunda belli az bi zaman kalmış doğuma bir anda bi kan geliyo bir yerlerden ama nasıl bi kan anlatamam, ay arkadaşım senin kanaman mı başladı diyorum anlamadım ki bilmiyorum diyosun, aaa kan rüyayı bozar sen hamile değilsin diyorum karnın biranda dümdüz oluyo. Kısmet değilmiş canım üzülme neyi çok istersen onunla sınanırsın, biraz ara ver kafanı dinle, bak bana Mart’ta 1 sene olucak kendi haline bıraktım artık