Berraeray1 devlet hastanesinden rapor alabilmek için uzun bir süreç var canım ben 6 ayda anca halledebildim ve onun öncesinde aşılama 2 kere denemiş olman ve klomen tedavisi görmüş olmn gerekiyor he amh veya eşinin sperm testinde sorun varsa aşılama bazen yapma gereği duymuyolar rapor için. Gelelim rapor kısmına öncesinde hsg filmi smear testi meme ultrasonu ve adetin 3. Ve 21.gunu hormon testi istiyolar. Daha sonrasında genel cerrah psikiyatri dahiliye gibi doktorlardan onay almak için imza topluyorsun. Dahiliyede bazı testler yapılıyor tiroid degerrine falan bakılıyor sorun yoksa hemen onaylıyor. Daha sonra anesteziden onay alıyorsun ve evrakların heyete gidiyor bir miktar ödeme yaptıktan sonra gerekli evrakları istiyolar sizden fotograf evlilik cüzdanı SGK hizmet dökümü nüfus kayıt örneği falan…he bide 23 yaşını doldurmuş ve 40 yaşından küçük olmak gerekiyor evlilikte de 3 yılı doldurmuş olman gerekiyor. 900 günde sigorta prim gün sayın dolmuş olması lazim