askileannesi3 Ankara-58 benimde ikinci gebelik ilki 39+5te doğdu. Şimdi 38+4teyim zamanı var demek ki
Deryagul 38+6 dayım bende de yok.ikinci gebelik ve oglum 38 de doğdu. merak korku tedirginlik herşey çoğalmaya başladı 😖
Ankara-58 Deryagul benimde ilk bebeğim erkek 38 +4 doğmuştu bu 38+3 oldu hala birsey yok belirti bile
Deryagul Ankara-58 Çarşamba alttan muayene olacam eğer doğmazsa😖 Çarşamba olmadan doğurmak istiyorum bide kilo alıyor daha zorlaşacak😖
lilasmom_ Deryagul ben 36dayım benimki de fazla kilo alıyo 37den sonra doğsa istiyorum normal şekilde🥹 bu hafta hurma adaçayı bi şeylere başlıcam anca gelir sanırım. Sizinki kaç kilo
Deryagul lilasmom_ dört gün önce 3400 du şuan bilmiyorum.doktorun alttan bebeği uyarıp o şekilde doğum baslasinda istemiyorum korkuyorum açıkçası.hic doğum yapmamış gibi😖