neanladinyurdagull Beritan33 Evde değil mi 3 cm açıklıkla hastaneye yatışım yapıldı kendi sancıma ek suni sancı verildi 3 gün çektim sancıyı açılma ilerlemedi en son doktor müdahalesiyle doğum yaptım
zelis63 Beritan33 been ilk doğumda sabah 7 suyum geldi gittim 1 cm açılma akşam 10 kadar sancı çektim 3 cmydi dayanamadım epidural vurdum daha giğer gün 9 buçukta doğdu çok zordu
Birannis Ben şuan hastanedeyim dün ikindin doğum yaptım gece 2 gibi odama başka biri geldi evde sancısı başlamış gece 12 gibi hastaneye gelmiş 37 haftalık daha doğum yok demişler 1 saat geçmeden doğurmuş geldi her an hersey olabilir yani