Betul21 Doktor gün verdi Sezeryan için Ama bu aralar çok sancılarım var serum da verdiler bence benimki erken Gelir Günü’nü beklemiycek Gibi 🫨
Betul21 Mryy01 nst normal gözüküyor ama çok kasılma var doktor da göbegime dokundu bende hissettm dedi