Serendipity16 Busraxo normal bende de hep çıkıyordu bende yerine ulaşmıyor diye üzülüyordum 😂 ama vücut fazla olanı dışarı atıyormuş
myavocado Busraxo bende sürekli oluyordu, ben endişe etmiştim.acaba tüpler filan mı tıkalı geri geliyor diye 😅 öyle bir sorun çıkmadı, hamile kalmaya da engel olmadı endişe etmeyin çok normal bir durum.
Busraxo Serendipity16 galiba oyle oluyor insan iste bilmiyor merak ediyor ondan yaziyo, allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Ezoo28 Busraxo yok değilmis zaten şuan 35 haftalık hamileyim dedikleri gibi fazlası dışarıya çıkıyor demek ki
Busraxo Ezoo28 aaa sevindim adina allah sag salim kucagina almayi nasip etsin Allah hayırlı evlat eylesin size ,cinsiyeti ne