Babyay ilk zamanlar kurtarıcı geliyo işe yarıyo da benim kızım 6 yaşına girecek halâ o seslerle uyuyo. Daha bu akşam anne kardeşim doğduğunda sen beni sallayamiycanya (ve halâ kendini sallatir, öyle uyur) tabletimi yanıma ver ben pispis açar uyurum dedi🫡 gece uykusu bölünse tuvalete, su içmeye falan kalksa bile yine o pişpiş açılmadan uykuya dalamaz,bu bağımlılık karşısında pekte iyi etmemişim dinleterek diyorum