Merhaba iyi geceler, kafamda kurmaktan deli olacağım yazayım dedim.
Ben 31+4 deyim şuan. Bugün doktor kontrolünde bebeğimin kafasinin 4 hafta ileride olduğunu öğrendim, 23. Haftada detaylı ultrason yaptırdığımızda 1 hafta ileride gorunuyordu ama herhangi bir sıvı birikmesi falan yoktu ama bu kadar ilerlemiş olması beni korkuttu açıkçası. Ablami bu sebepten kaybetmişiz sıvı birikmesi varmış beyninde fark edilmemiş 25 sene önce. Hafta içi baska bir doktora daha gideceğim ama çok huzursuzum, bebeğimi de huzursuz ediyorum haliyle. Bu durumu yaşayan var mi?