Arkadaşlar herkese selamlar ,39+2 haftalık gebeyim,Çatım normal doğum için müsait 2 haftadır nst de sancılarım gözğküyor hatta bu hafta daha şiddetli sancı gözüktü ben öyle bir sancı hissetmiyorum daha fakat doktorum haftaya perşembeye kadar kendiliğinden gelmezse suni sancı vericem dedi ve ben suni sancı istemiyorm içimden gönlümden gelen normal kendi sancımın gelmesi açıklığım olup doğurmam .tabi günler neler getirir bilemem fakat istediğim bu sizde doğumu yakınlaştırmak için neler yapabilirim? Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim☺️İnşallah Suni sancıya gerek duymadan doğumum gerçekleşir.Birde nstde sancı gözüküyor ama ben yle aman aman bir sancı hissetmedim şimdiye kadar bazen bebek çok sert vuruyor bazende yürürken birden kramp tarzı girip gidiyor bacağımı atamz oluyorum.Ama bunlar sancımı değilmi çözemiyorum.