d190516 kuzum gaviskon A sınıfı ilaç hic bi zararı yokmus bende cok korktum ilk zamanlar vardı bitti şimdi 34 olcam felaket geçen gün ilk kez kustum kan kustum cok korktum nutlaka ilacı kullan zorda kalmadıgın sürece mide borusunu yakıyor o asit 🤦🏼♀️Cok zor ya