Aryaam
Ben de ortalama o yaşlarda regl oldum 10 veyahut 11 genetik olabiliyor bu durum bizde erkenden regl olanlar vardı ama tabii ki literatüre göre erken bir yaş gdo’lu ürünlere bağdaştıranlar oluyor ama 7 yaşına kadar paketli gıda asla yememe rağmen erken regl oldum ve gayet düzenli bir regl döngüm oldu