Ya ben deli gibi çektim o ağrıyo mr bile çekildim ödem var dediler. Sonra kinozyo denen bi bant var onu aldırdı dr ağrıyan yerime yapıştırdı. Buz uygulama yaptım çok iyi geldi. Bide krem verdi sğrı kesici kas gevşetici onlar iyi gelmişti bana. Bende adım atamıyodum yatıp kalkamıyodum ağlaya ağlaya sizde yazınca böylr içim bi tuhaf oldu. Erkek bebeklerde çok bel ağrısı olur derler hurafemi bilmem