Nnazli1996 13 sene oldu evleneli tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ikiz olsun istedik Rabbimde diledi ol dedi elhamdülillah. Zor geçiyo benim gebelik ağrım sızım çok ama yinede çok seviniyorum zaten zor oluyo iki tane olması bize hazine gibi geldi şimdilik iyi gidiyo bakalım ikisi nasıl büyüyecek rahimde bende bilmiyorum