Deryakahrmn 026 ben öğrendiğim gibi bıraktım zaten midem bulanıyor eşim içiyor o koku bile rahatsız ediyor beni
Berna9097 026 bende bırakamadım 32 haftalığız şuan hala devam ediyorum malesef ama elhamdilüllah sağlıklı bebeğim çok şükür
Busraakay_26 026 ben öğrendiğim de koku hassasiyeti oldunca 2 ay içmedim sonra geri başladım doğdu ve şuan 7 aylık şükür bir rahatsızlığı yok ama tabi bu sizde de olmaz anlamına gelmiyor içmeyen insanlar çok yargılar ama içen insan için de bu durum çifte zor oluyor
Sibelnogma Klbk16 her post gördüğümde içesim geliyor 🙃🙃ama ne çok bu dertten muzdarip olan var. Rabbim yardımcımız olsun içimize su serpsin nefsimize hakim olmayı nasip etsin sağlıklı bebeklerimiz olsun inşallah 🥺
026 Suzan-5656 sıkıntı çıkmasın da ama en ufak şeyde sucluyorum kendimi her hastaneye gittiğim de ya bişey çıkarsa diye korkuyorum
An53 Ben öğrenir öğrenmez bıraktım ama eşim yanımda içiyor çok canım istiyor yalan değil sabrediyorum 28 haftalık
Haz28 Bende maalesef günde 1 2 dal içiyorum bazen 3 oluyor kendimi acayip kötü hissediyorum ama bırakılmıyorda 😩
Beybitooo 026 kızımda çok zorlanmıştım ama şükür bu sefer tiksindim kokusuna bile dayanamıyorum dikkat edin erken doğumu tetikliyor rahme baskı yaptığı için
Beybitooo 026 bende şaşırdım bulantılardan galiba bundan da tiksindim çünkü kızımda bulantı da olmamıştı çok zorlandım dayanamadıkça içiyordum
HZYA Ben evde testi yapmadan önce bi tane içtim dedim bilmeden bi içeyim rahatça pozitif çıktı bidaha hiç içmedim sonra vicdan azabı daha ağır gelir dedim 35 haftalık şuan 30 haftadır içmemişim aklıma geliyor bazen ama tekrar başlamam hazır bırakmışken