Minigiim-vebenn52 benim 2 hafta önce düzenli sancım çıktı özel hastane de doğum paketim olmasına rağmen serum için 500 TL verdim. Daha sonra sancı devam edince yatış verilecek dendi yatak ücreti 2 bin ve uygulanan her tedavi için de ücret alınacak denildi. Bende kendim devlet Hastanesi’ne acile gittim durumu anlattım ilgilendiler acil olunca mecbur bakıyorlar bence direkt gidin doğum paketine rağmen baya masraflı olunca ben gittim